poniedziałek, 30 czerwca 2014

Hurry up, we're dreaming.

Ambient w słuchawkach.
Świetliki, plamki kolorów rzucające tańczące cienie na ścianę.
Fluorescencyjna cisza.




Mimo wszechobecnego tematu sesji egzaminacyjnej ja nadal, a może właśnie dopiero od teraz, przebywam w równoległym świecie, gdzie poranki pachną świeżą pomarańczą, a ciepłe noce rozświetlone księżycem w pełni smakują gorącym kakaem z kardamonem. Tak, ja już jestem po wszystkich testach. Wolności, jesteś taka piękna...


handstands
Wyrwałam się do Holandii w czasie sesji na 5 dni, i było przecudnie. A teraz pokutuję za to, przybita do łóżka. Wybrałam najlepszy moment na rozchorowanie się... Dlatego zamiast wrócić do Holandii już w tym tygodniu, zrobię to w następnym, gdy będę w lepszym stanie.

Teraz mam przed sobą zadanie: spakować wszystko, co będzie mi potrzebne na 3 miesiące wyjazdu, i jednocześnie wszystko to udźwignąć. I fakt, że jestem silna, wcale mi nie pomaga.

Chyba znów mam wysoką temperaturę, bo znów mi słabo i kręci mi się w głowie. Dlatego ten post trochę bez składu taki.

W ogóle jeśli ktoś siedzi w klimatach nu goth, pastel goth i podobnych, to zachęcam do odwiedzenia mojego tumblra : KLIK.


EN:

Guess what?


...exam session is over! *runs in circles, screaming*

I feel sooo good lately. I think I've finally found my place on Earth. And a great summer awaits, full of hitchhiking, love, music, parkour, roofs and warm cozy nights with plushy pillows.

And yeah, I'm ill again. Stupid air conditioning on the plane... That's the reason why I'm staying in Poland till next week - my plan was that I travel to Holland tomorrow. But not with this fever and runny nose :S

This post is a little bit messy, but who really cares?

By the way, if you are interested in nu goth, pastel goth and so on, you can check out my tumblr account: CLICK where I reblog and sometimes post whatever inspires me.




2 komentarze:

  1. podoba mi się to zdjęcie ze staniem na rękach, lampka z tyłu dużo robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dałabym się pochlastać za taką figurę *.*

    OdpowiedzUsuń