wtorek, 19 czerwca 2012

Silver & Skulls'n'Roses

Nareszcie jestem szczęśliwą posiadaczką gorsetu Skulls'n'Roses od Papercats :)
Z tej okazji zrobiłam kilka zdjęć porównujących go do gorsetu Silver (również od Papercats), który kupiłam jakiś czas temu.

Obydwa w rozmiarze S. Jak widać, s'n'r jest dłuższy od poprzedniego i ma szerszy busk, co według mnie jest pozytywną zmianą.

Choć założyłam s'n'r tylko na chwilę, już teraz mogę mówić, że jest niesamowicie wygodny. Brat zasznurował mnie do prawie samego końca, a nic nie uciskało, mogłam swobodnie się ruszać i oddychać bez przeszkód. Silver jest troszeczkę mniej wygodny pod tym względem.






Niedługo zrobię zdjęcia stylizacji z użyciem S'n'R i napiszę właściwą jego recenzję :)
Ale najpierw sesja...

1 komentarz:

  1. O proszę, myślałam,że Silver też był tym z dłuższych underów. A co do buska, to mam żakard z takim wąskim i faktycznie jest słaby: /

    OdpowiedzUsuń